30 kwietnia 2015

Ana Morgan

Fajna pelerynka i nie tylko ty -_- I lepiej choć nie mam pojęcia o co chodzi :D
A i wpadło mi do głowy pewne pytanie ^^ Według ciebie, najlepszy i najgorszy antagonista w filmach Marvela ^^
Najlepszy? Też mi wielki wybór, ale chyba Red Skull. Lubię takie fanatyczne typy i mam sentyment do tej postaci.
Najgorszy? Z bólem serca przyznaję, że póki co Thanos, który siedzi na tym swoim tronie o wątpliwej urodzie i któremu NIC się dotychczas nie udało, a jego liczba kamieni wynosi -1.

I jako ciekawostkę dodam, że historie Bucky' ego nie są wymyślone przeze mnie, a tylko dostosowane do MCU. Steve i Bucky naprawdę latali tak przebrani, a konkretniej Steve robił za mamuśkę :P
Auć! Jak drastycznie!
To postęp! Podstęp! Podstęp! Nikt mądry za sobą śladów nie zostawia :P
Wiem, że to podstęp. Zostawia za sobą ślady, więc mamy jego profil, więc prościej będzie go namierzyć, i jego DNA, więc prościej stworzyć dostosowany do niego choćby środek usypiający.
 
Nie powiedziałam, że powinieneś być im wdzięczny. Ja na twoim miejscu bym tym wszystkim ludziom nogi wiadomo skąd powyrywała. Chodziło mi o to, że pomimo tego wszystkiego odzyskałeś władzę nad swoim ciałem i powinieneś dać sobie spokój z przeszłością.
A odchodząc trochę od tematu, to wspomniałeś kiedyś o Francuzkach i o twoich przebierankach. Kiedy zamierzasz podzielić się z nami tymi zapewne bardzo ciekawymi przeżyciami?
Niech się zastanowię... nigdy?

1 komentarz:

  1. Zgadzam się Red Skull się udał. Najlepiej zagrana postać w CA:FA :D Szkoda, że przepadł :( A skoro już weszłyśmy na ten temat, to co tak dokładnie się z nim stało?
    Ja Thanosa widziałam na razie tylko po napisach w Avengers, więc trudno mi go ocenić :/
    I tak z czystej ciekawości to nie mieli co robić na tej wojnie?

    O ile będzie wam to dane dożyć... Pocieszyłam cię co?

    Szkoda, że Howard już nie żyje. Zapewne chętnie by to opowiedział.
    i mieliśmy umowę Bucky -_-

    OdpowiedzUsuń