30 kwietnia 2015

Ana Morgan

Nie cierpię takiego Steve'a! Ogólnie Cap nie należy do moich ulubionych postaci, ale w CP:WS wypadł pozytywnie, teraz znowu będą z niego robić przygłupa -_- O Starku też słyszałam :( Wielka szkoda.
Co do filmów "Strażników" jeszcze nie oglądałam i jak na razie Cap 2 jest na pierwszym miejscu. IM3 zapowiadał się świetnie po zwiastunie i nie można im niczego zarzucić, wyszła świetna komedia. A T:DW podobał mi się (choć sama się zdziwiłam). Moim zdaniem lepszy od pierwszej części i u mnie plasuje się na 3 miejscu razem z "Avengersami" zaraz za Capem 2 i IM1 :D
Nie mam pojęcia :( Nic mi teraz nie przychodzi do głosy -_-
P.S. Clint jaka mina o.O
Nie bardzo przepadam za komediami udającymi, że są czymś więcej, więc IM3 nie bardzo przypadł mi do gustu (i chyba nie tylko mi). Po zwiastunach zapowiadał się naprawdę świetnie (te teksty Mandaryna!), a okazało się, że zwyczajnie z nas zażartowano i dano zupełnie inny film. I ten Mandaryn-aktorzyna :/ Nie mogli mu dać pierścieni, bo w MCU nie ma magii, a potem wciskają Scalret Witch- tak wiele sensu. 

Jak się dowiesz o co chodzi w tej scenie, przestaniesz się śmiać z dużego nosa Clinta :P
A czego by nie, na pewno miałyby popyt :D
No tak, zapomniałam -_- Także trzymaj się lepiej dyń i kukurydzy ^^
Serio pytasz? Chyba nie chcesz znać odpowiedzi... Ale zapewne Laura to normalny człowiek (w przeciwieństwie do mnie), więc na pewno musiała mieć jakieś ale.
Kukurydzę już mam. To już coś.
Gdyby Laura była całkowicie normalna to nigdy by za mnie nie wyszła. Sama często mi to mówi. 
Nie jestem zadowolona -_- Ale akurat tą cześć twojej wypowiedzi znam na pamięć i nie mam zamiaru podawać kolejnych argumentów (choć mam ich sporo), bo wiem, że ciebie w tej kwestii nie da się przegadać. Jak się uweźmiesz to nie ma przeproś, a ja nerwów tracić nie zamierzam. Więc poddaję się, wygrałeś! Jesteś najbardziej skrzywdzonym człowiekiem na tej planecie albo i w kosmosie. Zadowolony?
Nie będę zachęcać cię do zabójstwa, chociażby ze względów moralnych.
Czy ja powiedziałem kiedyś, że jestem "najbardziej skrzywdzonym człowiekiem na tej planecie"? Nie, więc nie wciskaj mi nie moich słów. Zwyczajnie porównałem sytuację, bo ta "reszta" o której mówiłaś raczej chciała te protezy i im się nie dziwię. Tyle. Nie szukaj w tym żadnych podtekstów i nie wyolbrzymiaj.
Proszę, dawaj te argumenty, mam czas. Jeszcze może wyjdzie na to, że powinienem im dziękować, bo przecież chcieli dobrze.

1 komentarz:

  1. Ta... o IM3 to była ironia, ale jak dla mnie i tak lepszy od 2, która już w ogóle mnie zawiodła.
    Chciałabym już zobaczyć :( Niestety, dzisiaj sprawdziłam repertuar kin w pobliżu i zaczynają puszcza dopiero od 15 maja, więc jeszcze trochę poczekam :/

    To już coś na początek, więc bierz się do roboty! :P
    Laura to chyba bardzo fajna kobieta :D Chętnie bym ją poznała.

    Z twoich słów można to wywnioskować. Ciągle użalasz się nad sobą, a kiedy przedstawiam ci przykłady innych osób, ty stwierdzasz, że i tak mają lepiej, więc nie widzę sensu przedstawiania ci kolejnych argumentów, bo i tak postawisz na swoim, a ja przynajmniej zaoszczędzę czas.

    OdpowiedzUsuń