30 kwietnia 2015

Ana Morgan

To że nie zginął to wiedziałam... Biedaczysko, ciekawe jak mu się tam żyje.
Thanos to strasznie rozbudowana postać. Ciekawe co z nim zrobią w A3.
Wstanie z fotela, powie jedno pełne zdanie, uśmiechnie się i w porywach przejdzie może ze dwa kroki. Na więcej bym nie liczyła. 

Gdy widzę, jak uwielbiasz dyskutować z Bucky, zaczynam zastanawiać się nad zrobieniem dnia pod hasłem "zapytaj Bucky'ego Barnesa z ''44/5" :P
Co do Barnesa to przyda ci się sporo cierpliwości -_- Jego też przeciągniesz na "jasną stronę"? Ciekawe jak Coulson na to zareaguje ^^
Będę mieć trójkę dzieciaków. Z cierpliwością jest u mnie naprawdę dobrze.
Coulson już chyba przyzwyczaił się, że wszystko robię po swojemu. Ale hej, może dostałby autograf na te swoje karty i nie patrzył na mnie w ten swój przewiercający sposób? 
Nie wypomniałam ci jego wypadku, bo nie obwiniam o to ciebie, a Hydrę. Howard wtedy już był dość stary, więc nie wiadomo czy w ogóle dożył by tak sędziwego wieku, zwłaszcza że lubował się w niektórych używkach. Po prostu Howard (jak dla mnie) sprawiał wrażenie bardziej otwartego i rozmownego człowieka. Czy ty kiedyś w końcu przestaniesz brać tak wszystko do siebie? Już na początku powiedziałam ci co o tobie i o tym wszystkim myślę, więc nie mam zamiaru pisać tego od nowa. Ty masz swoje racje, a ja mam swoje i tak już zostanie.
 Nie, nie przestanę. Jestem jaki jestem i nie zamarzam zmieniać się, bo ktoś ma taki kaprys.

1 komentarz:

  1. Właściwie to o tym samym pomyślałam :D
    Co? To nie moja wina, że ma humory jak baba w ciąży!

    Obawiam się, że Barnes może być gorszy niż twoje dzieciaczki, ale trzymam kciuki i mam nadzieję, że przynajmniej tobie się uda :D
    Ale zanim Coulson dostanie autograf to trochę się nasłucha, o ile go w ogóle dostanie od łaskawcy Barnesa -_-

    To twoja sprawa jaki jesteś. Jeśli jeszcze możesz wytrzymać sam ze sobą to gratuluje. Jak już powiedziałam, ty wiesz swoja, a ja swoje i nikt tego nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń