29 maja 2015

Astrid Löfgren

N, o tak, Evans z brodą to jest Evans. Evans bez brody to Cap. Cap powinien mieć brodę!
W dłuższych włosach moim zdaniem całkiem fajnie wygląda, ale ta broda... Nie wiem, niby wygląda identycznie jak w scenie po napisach, ale jakoś jednocześnie zupełnie inaczej. No pyza taka, nazwijmy rzecz po imieniu. Wszystkie wykrakały, czepiając się wagi Winniego, to teraz mamy :D A ja dodatkowo wygląd bezdomnego. Cudownie.
Trzeba mieć specyficzne poczucie humoru, żeby ten film rozśmieszył. To coś jak "Powrót do przyszłości" plus niewyszukane żarciki. On tam jedną czy dwie kwestie ma z tymi Ruskimi, coś tak mi się kojarzy, ale nie pamiętam dobrze. Coś z jakimś napojem też jest. Głupawki można dostać, ale na nudny wieczór komedyjka w sam raz.
Pan poniżej to powyżej wszystkiego jest :D
Ja jestem bardzo za! Tym bardziej, że Kapitanowi zdarzało się chadzać z brodą.
Może z blond brodą to już nie to samo (klik), ale od razu lepiej ^^
Widać, że włosy są sporo krótsze, bo Winnie miał włosy do ramion. Długość włosów, inna fryzura, gęściejsza broda i dość kiepski dobór oprawek mogą stwarzać kiepskie wrażenie, więc oceniać będę dopiero po zdjęciach z planu. Pan Frank powiedział, że niedługo będą w Berlinie, więc może będą jakieś przecieki.
Nie przepadam za takimi typowymi komediami, więc może lepiej sobie odpuszczę. Czytałam opis i coś mi się kojarzy z tym jacuzzi, może kiedyś widziałam nawet urywek i przełączyłam.
James, same się poluzowały, tak?
Przepraszam, ale tym razem się popłakałam... Ja wiem, nie powinnam się śmiać, wiem. A zdarzyło ci się jednak spełnić jakiś rozkaz z reklamy?
Slipknot na pewno. Oni nawet zwykłego człowieka wcisną w ścianę. Stawiam na nich.
Ależ oczywiście. Tak samo jak raz drzwi kuchenne. Robią sprzęt coraz gorszej jakości, słowo daję.
Wolę nie odpowiadać na to pytanie, ale milczenie mówi chyba samo za siebie. Na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć, że byłem wtedy dosyć łatwy do zmanipulowania i krzyczące ze wszystkich reklam hasło "musisz to mieć" naprawdę utwierdziło mnie w przekonaniu, że tak, ja naprawdę muszę to mieć. Błagam, przemilczmy to.

1 komentarz:

  1. N, marzenie <3 Bez brody taki bardzo zniewieściały jest. Zbyt idealny, wręcz sztampowy. A broda to jednak charakterek.
    Ciekawe czy coś z WS też tam będą kręcić. No i co w ogóle będą. Masz jakieś zdanie albo info na ten temat?
    To nie, lepiej się nie zmuszaj, bo zaczniesz nienawidzić :P

    James, co nie? Meble prababci z '37 dalej jak nowe, a te dzisiejsze do wymiany po dwóch latach.
    Nie odpuszczę. Co to takiego?

    OdpowiedzUsuń