29 maja 2015

Astrid Löfgren

Że lubisz trupy?
Nie siedzę ci w głowie, więc skąd mam wiedzieć, co chcesz im pokazać? I coś udowodnić jednak, mam wrażenie, bo to trochę tak wygląda.
No metoda mało wyszukana jak na "nowoczesne" standardy, dlatego się zdziwiłam. No i kojarzy mi się tylko z UPA.
Aż mi się już nie chce pytać czym zdenerwował i kim ten facet jest, co za dane i o co w ogóle chodzi. Mam nadzieję, że kiedyś sam wyjaśnisz. I to tak łopatologicznie.
Co mam im udowadniać? Że do końca padło mi na głowę?
Wole tradycyjne metody i nie widzę potrzeby nadążania za modą na tym polu. I nie byłem związany z UPA, skąd ten pomysł?
Moje dane. Hydra to nie zgraja idiotów, która trzyma wszystko w jednym miejscu, więc Romanowa ujawniła tylko małą część ich materiałów. SHIELD szuka całej reszty, więc wystarczy znaleźć choć część przed nimi i pozgrywać to, czego potrzebuję. A cześć pokasować.
Nie wiem, kim był ten facet. Nie pytałem o nazwisko. Zwyczajnie lekko wkurzył mnie tym, że próbował mną dyrygować. A ja tego nie lubię.
Że co miałbym zrobić z tą łopatą?

1 komentarz:

  1. No na przykład.
    Nie powiedziałam, że z UPA byłeś związany, tylko że metoda mi się z nimi kojarzy, bo w ten sposób torturowali. Identycznie. Ludzka tarcza na rzutki. Znowu nie sprecyzowałam? Wydaje mi się, że powiedziałam dość jasno.
    Jak zapytam co potrzebujesz to nie powiesz, co nie?
    Dyrygować? W senie, że co?
    Nawet bym nie pomyślała, że mógłbyś mnie rozśmieszyć. A ty skubańcu.

    OdpowiedzUsuń