29 maja 2015

Astrid Löfgren

N, marzenie <3 Bez brody taki bardzo zniewieściały jest. Zbyt idealny, wręcz sztampowy. A broda to jednak charakterek.
Ciekawe czy coś z WS też tam będą kręcić. No i co w ogóle będą. Masz jakieś zdanie albo info na ten temat?
To nie, lepiej się nie zmuszaj, bo zaczniesz nienawidzić :P
Zniewieściały- tego określenia szukałam, bo nie chciałam pisać, że niemal aseksualny.
Jak chcesz sobie popatrzeć na brodę  to obejrzyj sobie Snowpiercera. Film może dosyć specyficzny, ale jest broda, a pan Evans ma fajny toporek. No i jest to. I to. Tak, N bywa płytka :P

Są dwie możliwości: albo retrospekcje z wojny, tak jak te z Londynu, albo jakaś scena z Zemo.
Jak znowu nie będzie zdjęć Winniego to zacznę się bać, że znowu będzie w filmie tylko przez kwadrans.
James, co nie? Meble prababci z '37 dalej jak nowe, a te dzisiejsze do wymiany po dwóch latach.
Nie odpuszczę. Co to takiego?

Wtedy robiono wszystko raz, ale dobrze. Teraz wszystko to zwykła masówka.
Nie, nie, nie, co to, to nie. To akurat jedna z tych rzeczy, które wolę zachować dla siebie.

2 komentarze:

  1. N, będę co miała robić, jak się zacznie opierdzieling posesyjny.
    Toporek mnie absolutnie przekonuje i wygrywa.
    Każdy bywa płytki :D Czasem trzeba!
    Pobieżnie przeczytałam scenariusz, który wyciekł, i który pewnie się przez to zmieni, jeśli był prawdziwy, i było tam sporo Winniego. Mnie już lekko denerwuje fakt, że wokół niego jakaś wielka tajemnica, a takiego Crossebones'a zdjęć od cholery. Wydawało mi się, że to właśnie on powinien być bardziej ukrywany, a nie taki bohater, którego wygląd już dobrze znamy. Trochę zonk, no ale.
    W sumie nie wiem, co bardziej prawdopodobne. Chyba wolałabym już tego Zemo.

    James, i tylko bankrutujesz, bo co rusz trzeba coś wymieniać. Wkurzające.
    A ja nie odpuszczę. No proszę. No weeeeeeź!

    OdpowiedzUsuń
  2. James, obstawiam jakiś sprzęt elektroniczny. Albo kosmetyki. Bo w jedzenie wątpie.

    OdpowiedzUsuń