1 maja 2015

Ana Morgan

Czemu akurat Rosjanka? Nie szukam kandydatki na Czarną Wdowę :P
20- 30 lat, ciemne włosy, jasna cera, a najważniejsze to żeby łatwo dało się z nią wyszukać gify :D
Czyli Bucky ma żonę o.O Już nic nie rozumiem :/
Niedawno oglądałam Wolverine'a i stąd ta kandydatura :)
Jak nazywa się aktorka dająca twarz Lisie (serio, mam probelmy z rozpoznawaniem twarzy)?
Kate McGrath? Jeśli nie, może właśnie ona?
Albo Eva Green? Co prawda jest po trzydziestce, ale gify możesz brać z wcześniejszych filmów.

Jak już kiedyś mówiłam, świat Marvela dzieli się na różne uniwersa (inaczej zwane Ziemiami), które się od siebie różnią. Największe uniwersa to Ziemia 616 i Ziemia 1610 (Ultimates).
616!Bucky został Winter Soliderem i dalszy ciąg znasz.
Ulimtate!Bucky przetrwał wojnę, wrócił do kraju, gdzie ożenił się z Gail i z którą ma gromadkę dzieci i wnuków.
Teraz ok :)?
Och ci ojcowie, niby tacy kochający, ale wkurzyć potrafią jak cholera. Czasy w których to ojcowie decydowali o losie swoich córek, cóż za okropność...
Za kilka(dziesiąt) lat zrozumiesz :D I nie pytaj, bo ci nie wytłumaczę. N chyba by mi łeb urwała.
Bucky jak wyobrażasz sobie świat za 70 lat?
Takie czasy trwają już dosyć długo. Ale zanikają. To chyba dobrze, prawda, ma'am?

Teraz ciężko stwierdzić w jaką stronę pójdzie świat. Wszystko zależy od tego, kto wygra wojnę. Jeśli my, mam nadzieje, że wszystko pójdzie w dobrą stronę, warunki się poprawią i wszystko będzie... bardziej kolorowe. Ta szarość przytłacza. Jeśli oni... wolę nie wiedzieć.

1 komentarz:

  1. Tak ok :D Tylko to jakieś zrównanie i to co przestało istnieć, to mnie trochę zmyliło :)
    Dziękuję za propozycje :D

    Dla mądrych kobiet, które potrafią posługiwać się czymś takim jak mózg to bardzo dobrze, Monsieur :D
    A jak ci się "podoba" na wojnie? Dajesz sobie jakoś radę z tą "szarą" rzeczywistością?

    OdpowiedzUsuń