1 maja 2015

Ana Morgan

Steve tańczył? I to w rajtkach? Kto go nauczył?
Dlatego siedzę cicho i nic nie mówię, choć to bardzo trudne :/
Przyjrzyj się scenie w CA:TFA. Widać, że Steve ma rajstopy aka rajtki i krótkie spodenki :P
Naprawdę chcesz z nim gadać o transwestytach, gdy siedzi w kraju, w którym za homoseksualizm wtrącano do obozów? Co prawda Niemców, ale to chyba i tak kiepski pomysł :)

A tutaj masz Gail- kilk. Była żoną Bucky'ego w Ulimates :)
Bucky pocałowałbym cię za tą złotą myśl o potakiwaniu! Nawet nie wiesz, jak to może ułatwić mi życie. Postaram się wykorzystać to w przyszłości.
Uuu kim jest Gail? Tzn. proszę o szczegóły, jak ją poznałeś, ile ma lat, jak wygląda, cechy charakteru i ogólnie najdłużej jak się da :D
Niektórzy mężczyźni tak mają, że lepiej wyglądają jako kobiety i nie chodzi mi wcale o transwestytów. Podałabym ci przykład, ale... dość ciężko mi to wytłumaczyć :/
Gail Richards. 
Mieszka w tej samej kamienicy, co moja ma. Jej ojciec był w tej samej jednostce, co mój. 
Jest trochę niższa ode mnie, ma rudawe włosy i najpiękniejsze, zielone oczy w całym Brooklynie. Wspaniale tańczy i ma piękny, głośny śmiech. Nie można się powstrzymać, by choć się nie uśmiechnąć w odpowiedzi.
Mówiła, że chciałaby mieć dużą rodzinę i na pewno byłaby wspaniałą matką, bo moje siostry wręcz ją uwielbiają. Ma w sobie coś takiego... jakieś wewnętrzne ciepło, które przyciąga wszystkich wokół.

Dlaczego miałbym wyglądać jak kobieta? Nie wpadając w samouwielbienie, mogę przyznać, że wyglądam jak mężczyzna i to raczej całkiem niebrzydki. Tak mi się przynajmniej wydawało.

1 komentarz:

  1. Nie o transwestytach, miałam na myśli raczej Rogera Taylora w teledysku 'I want to break free", ale to wydarzy się dopiero za jakieś 40 lat, więc...
    Owszem miał rajtki, ale to raczej panienki w tych skąpych kostiumach tańczyły. Steve tylko prężył mięśnie ;)
    Czemu byłą?

    Wspaniała kobieta. Piękna na zewnątrz i w wewnątrz a to najważniejsze :D Byłaby dla ciebie idealna. A jeszcze jedno... Dlaczego jej ojciec uważał, że jesteś nieodpowiedni?
    Czasami podczas rozmów z tobą mam ochotę zrobić faceplam. Pod niektórymi względami się nie zmieniłeś. To znaczy... Wciąż przeinaczasz moje słowa, Monsieur. Gdzie ja powiedziałam, że wyglądasz jak kobieta?
    Co do twojego wyglądu... hm pozwolisz że przytaknę, ponieważ nie chcę powtórki (i tak nie zrozumiesz). Niebrzydki jesteś.

    OdpowiedzUsuń