1 maja 2015

Ana Morgan

#1 Czemu byłą?
#2 N a teraz pytanie z innej beczki :D Mogłabyś wytypować jakąś aktorkę, która by się idealnie nadawała do czarnego charakteru? W przedziale wiekowym 20- 30 lat.
Napisałam, że "była żoną", bo niedługo to uniwersum ma z zderzyć się z 616 i przestać istnieć. Nadal jest jego żoną :)

O mój boru, nie mam pojęcia. Jakieś konkretne wytyczne?
Może Swietłana Chodczenkowa?

I niektórych rzeczy nie da się z ludzi wyplenić :P
Wspaniała kobieta. Piękna na zewnątrz i w wewnątrz a to najważniejsze :D Byłaby dla ciebie idealna. A jeszcze jedno... Dlaczego jej ojciec uważał, że jesteś nieodpowiedni?
Czasami podczas rozmów z tobą mam ochotę zrobić faceplam. Pod niektórymi względami się nie zmieniłeś. To znaczy... Wciąż przeinaczasz moje słowa, Monsieur. Gdzie ja powiedziałam, że wyglądasz jak kobieta?
Co do twojego wyglądu... hm pozwolisz że przytaknę, ponieważ nie chcę powtórki (i tak nie zrozumiesz). Niebrzydki jesteś.
Dobrze się czujesz, ma'am? Mówisz trochę od rzeczy i naprawdę nie bardzo cię rozumiem, więc stąd te przeinaczenia.

Co chwila wdawałem się w jakieś bójki, kilka razy ktoś oskarżył mnie o kradzież, więc to przemawiało raczej na moją niekorzyść. Nie bardzo odpowiadało mu też to, że pochodziłem z raczej niezbyt majętnej rodziny, choć sam miał niewiele więcej.

1 komentarz:

  1. Czemu akurat Rosjanka? Nie szukam kandydatki na Czarną Wdowę :P
    20- 30 lat, ciemne włosy, jasna cera, a najważniejsze to żeby łatwo dało się z nią wyszukać gify :D
    Czyli Bucky ma żonę o.O Już nic nie rozumiem :/

    Och ci ojcowie, niby tacy kochający, ale wkurzyć potrafią jak cholera. Czasy w których to ojcowie decydowali o losie swoich córek, cóż za okropność...
    Za kilka(dziesiąt) lat zrozumiesz :D I nie pytaj, bo ci nie wytłumaczę. N chyba by mi łeb urwała.

    OdpowiedzUsuń