1 maja 2015

Ana Morgan

#1 Jednak ma'am ma wiele wspólnego z madam, które jednak się wywodzi z francuskiego :)
#2 Ależ się rozrzutni zrobili :PNawet nie wiesz, jaką mam ochotę wykrzyczeć mu żeby się schował przed tym robotem, czy co to to było i nie strugał bohatera :(
To strasznie trudne! Pierwszy raz w życiu nie wiem co mu odpisać.
Nie mówię ogólnie o "ma'am", tylko o tym jednym, konkretnym, Barnesowym przypadku :)
Buckyś mówił tak już jako mały szczyl.

Steve sporo zarobił tańcząc w rajtuzach, więc stać ich!

Gdyby spojrzeć na to z innej perspektywy to Zima naprawdę "ukształtował ich świat", więc gdyby Baranes nie poszedł na misję i nie wypadł z pociągu to miałoby to ogromne konsekwencje. Widocznie tak było mu pisane, ot co.
#1 Tłumacząc z francuskiego "Jak się pan miewa?"
I niestety Duganowi muszę przyznać rację, lecz łatwo tak wszystko analizować po upływie pewnego czasu i z innej perspektywy, a inaczej jest działać pod wpływem adrenaliny i pod presją.
#2 Nie ma to jak geny, co nie Buck? Czasami chciałoby się ich pozbyć.Mam nadzieję, że kiedyś taką znajdziesz, choć to może być trudne. Pewnie do twarzy ci było w tej sukience.
W momencie robienia tego, wydawało się być to nawet dobrym pomysłem, ale chwilę później już przestało. Byłem zmęczony jak diabli, głody, chory i wkurzony, więc musiało się to tak skończyć. 

Lubię moje geny. Może i skończę jako stetryczały piernik, ale babka jakoś to wytrzymuje, więc nie może być aż tak źle, prawda? Staruszek narzeka na wszystko co się da, ale wystarczy mu potakiwać i jest zadowolony. 

Może dopiero znajdę, może już znalazłem. Może, gdy wrócę, będę mieć jakieś szansę u Gail. Nie jestem już takim dzieckiem jak wtedy. 

Bardzo, piękna była ze mnie kobieta. Oczu nie szło oderwać.

1 komentarz:

  1. Steve tańczył? I to w rajtkach? Kto go nauczył?
    Dlatego siedzę cicho i nic nie mówię, choć to bardzo trudne :/

    Bucky pocałowałbym cię za tą złotą myśl o potakiwaniu! Nawet nie wiesz, jak to może ułatwić mi życie. Postaram się wykorzystać to w przyszłości.
    Uuu kim jest Gail? Tzn. proszę o szczegóły, jak ją poznałeś, ile ma lat, jak wygląda, cechy charakteru i ogólnie najdłużej jak się da :D
    Niektórzy mężczyźni tak mają, że lepiej wyglądają jako kobiety i nie chodzi mi wcale o transwestytów. Podałabym ci przykład, ale... dość ciężko mi to wytłumaczyć :/

    OdpowiedzUsuń