1 maja 2015

Ana Morgan

Masz rację :D Howard im świetnie wyszedł. Najlepszy pozytywny bohater w Capie1 jak dla mnie ^^
Tak smutne i okropne. Takie zrzędzenie to nic w porównaniu do niektórych ;)
Szkoda, że zrobili z niego dupka i fajtłapę w Agent Carter :/
Pan zrzęda odpada od dziś do niedzieli, więc sobie odpoczniesz :P
Wspominałeś jedynie o niskich zarobkach, ale masz rację, szału można dostać ^^
Co do Fury'ego to jak dla mnie niezbyt wielkie zaskoczenie :3
I kim jest Gonzales? -_-
Gonzales to jeden z agentów najwyższego stopnia, taka legenda agencji. Twierdzi, że Coulson nie nadaje się na dyrektora, ale Fury chyba wybije mu to z głowy.
Nienawidzę cię Bucky! i uwierz mi, piszę to ze szczerym uśmiechem na ustach. Ręce po prostu opadają. Przecież ci już napisałam, że masz rację, a ty dalej swoje... Naprawdę nie mam już do ciebie siły i nie mówię tego złośliwie!
 Nienawidzi mnie 3/4 świata, więc jakoś mnie to nie obeszło.

1 komentarz:

  1. Och nie oglądałam jeszcze Agentki Carter :(
    Wymarzony odpoczynek, ale jeszcze nie skończyłam kłótni z nim ;D

    Bucky ty chyba nie rozpoznajesz takich rzeczy, jak sarkazm i ironia.

    OdpowiedzUsuń