1 maja 2015

Ana Morgan

Tak ok :D Tylko to jakieś zrównanie i to co przestało istnieć, to mnie trochę zmyliło :)
Dziękuję za propozycje :D
Marvel wymyślił sobie kolejny restart, więc 616 i Ultimate się zderzą się i przestaną istnieć, a na ich miejsce pojawi się jeden- Battleworld. Doszło do tego, że Marvel przerabia komiksy pod filmy i dlatego Inhumans zaczynają zajmować miejsca mutantów, a Pietro i Wanda przestali być dziećmi Magneto :/
Znalazłam taką stronę- kilk. Może tam znajdziesz jakąś kandydatkę :)
Dla mądrych kobiet, które potrafią posługiwać się czymś takim jak mózg to bardzo dobrze, Monsieur :D
A jak ci się "podoba" na wojnie? Dajesz sobie jakoś radę z tą "szarą" rzeczywistością?
Moja ma mówi, że jeśli kobieta zna swoją wartość to zawsze sobie poradzi. A jest na to najlepszym przykładem. I zawsze ma rację.

Jestem głodny, zmęczony i brudny, więc nie bardzo. Chociaż w domu też zawsze byłem głodny, zmęczony i brudny, bo wracałem z jednej pracy i zaraz szedłem do drugiej, ale tam przynajmniej za głową nie wybuchały mi granaty. I nie musiałem do nikogo strzelać.

1 komentarz:

  1. Się porobiło... Mogli robić filmy zgodne z komiksami (przynajmniej w większej części), nie musieli by tego teraz przerabiać :D
    Dziękuję bardzo ^^ Co za poświęcenie, na pewno zajrzę. Jeszcze raz dziękuję :D

    Zgadzam się, ma kobieta głowę na karku :D I dlaczego określasz swoją mamę, mianem "ma"?
    No tak to jest pewna różnica :( Ja bym prędzej ze świrowała, więc gratuluję (i zazdroszczę) odwagi, wytrwałości i poświęcenia.

    OdpowiedzUsuń