3 maja 2015

Ana Morgan/ Astrid Löfgren

To jest stary Bucky, po prostu się zestarzał i wszystko mu przeszkadza. To u Barnesów rodzinne :D
***
N, spodziewałam się, że będzie dużo podobieństw. I tak np. o tutaj, w tej wypowiedzi: no, wypisz wymaluj Panda, tylko z mniejszą siłą :D Tak, nadmierne różnicowanie ich nie miałoby sensu.
To dziewięćdziesięcioletni niepełnosprawny weteran z zanikami pamięci, nie wolno się z niego naśmiewać, wy bezduszni ludzie! 

I czy tylko mi to tak bardzo się podoba?

I na myśl o Anie przypomniał mi się trailer Marvel Black Widow: Age of me. To idealne podsumowanie poziomu wątku miłosnego z AoU. Chociaż to chyba powinno pójść do kącika pierdół.
 Bucky, jeśli twoi przyjaciele to wytrzymują, to musisz być naprawdę niezastąpionym i świetnym towarzyszem.
Nie zachowuję się tak oczywiście przez cały czas, bo nie potrafiłbym wytrzymać sam ze sobą, ale mi się zdarza. Ale muszę się pochwalić, że Toro moje swatanie na siłę wyszło na dobre.

3 komentarze:

  1. N, ja tego słucham od wczoraj non stop <3
    No, taki dziewięćdziesięcioletni weteran, a jest żwawszy od mojego młodszego od niego dziadka :D

    Bucky, to jakiś twój talent na pewno. Właśnie, masz jakieś talenty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja tej Wdowy nienawidzę! :/ Mogłaby dla mnie nie istnieć.

      Usuń
  2. Powiedziałam prawdę! A co inaczej jest? Wszystko się zgadza :P
    Clint cudowny :3 I ta powaga na jego twarzy :D Jest super!
    Teraz już zawsze będę ci się kojarzyła z Czarna Wdową?
    Age of me? Idealnie ukazana Natasha Romanow! Gratuluję, będzie Oskar :D Nie cierpię jej!

    OdpowiedzUsuń