3 maja 2015

Ana Morgan

Przerażające jest to, że taki fajny chłopak, skończył tak marnie :( Nie będę się rozpisywać, bo zapewne wiesz o co mi chodzi.
Ja już się przyzwyczaiłam, że ludzie mnie tak postrzegają, więc mi to nie przeszkadza. Już się przyzwyczaiłam.
N czy ja już pytałam o Howarda, bo nie za bardzo pamiętam :/ Chodzi mi o to pytanie, co się spotkali na tej prezentacji samochodu. Wczoraj strasznie mnie głowa bolała i nie mam pojęcia co się ze mną działo. Wydaje mi się, że pytałam, ale równie dobrze mogło mi się to przyśnić.
Zastanawiałam się tylko czy chodzi ci o Winter Soldiera czy o to, kim jest teraz, ale już rozumiem.
Nie przypominam sobie takiego pytania, więc albo go nie zadałaś albo nie dodało komentarza :)
Czasami przyjaciel może być lepszy niż rodzina. Znam takie przypadki, więc rozumiem.
Chyba denerwuje cię teraz to, że Steve stara cię chronić i myśli że sobie rady nie dasz, co?
A jakie różnice dostrzegasz?
Na pewno jest to w pewien sposób irytujące, bo zawsze radziłem sobie sam ze wszystkim, a teraz mam wrażenie, że Steve zaczął w to wątpić. Wiem, że to nie jest prawda, ale czasem mam ochotę go zdzielić, gdy wciska mi kolejny koc czy kurtkę, ale powstrzymuje się, bo wiem, że chce dobrze. I dlatego, że boję się tego, że mógłbym złamać sobie przy tym rękę. 

Są zwyczajnie rzeczy czy zawody, w których jedna płeć jest lepsza od drugiej i chyba nic tego nie zmieni. Wydaje mi się, że to kobiety mają w sobie "to coś", które sprawia, że są bardziej... cierpliwe i chyba można powiedzieć, że opiekuńcze, prawda ma'am? O różnicach fizycznych nie muszę chyba mówić, bo rozmowa o tym z obcą kobietą jest... mało komfortowa.

1 komentarz:

  1. Chodziło mi o to, że spieprzyli Buck'owi życie, gdy spadł z tego pociągu i skończył jako WS.
    To zadam teraz. Stwierdzam jednak, że mój umysł jest nieogarnięty również i dla mnie -_-

    Tak, twoja ręka mogłaby być zagrożona. Wyobrażasz sobie, że Steve najprawdopodobniej czuł się tak przy tobie przez te wszystkie lata?
    Skoro czujesz się niekomfortowo o różnice fizyczne pytać cię nie będę. I zgodzę się z tobą. Większość kobiet zanim coś zrobi najpierw pomyśli i przeanalizuje wszystkie za i przeciw. Myślę, że cierpliwość i opiekuńczość pojawiają się z wiekiem :D
    Z ze względu na to, że gołąbek zaginął gdzieś po drodze, zapytam jeszcze raz. Jakie było twoje pierwsze wrażenie, gdy zobaczyłeś Howarda na tej prezentacji tego latającego samochodu? Co o nim pomyślałeś? I jak zareagowałaś na ten wynalazek?
    I czy przezwisko ("Jimmy") wymyślone przez Dum Duma się przyjęło?

    OdpowiedzUsuń