3 maja 2015

Blue Greyme

N: wyobraź sobie taką sytuacje: spóźniasz sie na samolot, wbiegasz na pokład za grupą, a kiedy juz zajęłaś miejsce widzisz stewardessa który jest klonem pana Sebastiana Stana. Czuje się taka spełniona..
Zima: co u ciebie?
Nie wiem czy ci się to spodoba, ale od piątku do dzisiaj pytania kierowane są do Bucky'ego Barnesa z '44 :)
Ot, taki pomysł na rozluźnienie. A przynajmniej miał taki być, bo Buckyś wzbudził taką sympatię, że aż w gardle ściska. Moja wina :P

A wyobraź sobie, że jedna dziewczyna przeglądała swoją dawną kronikę szkolną, a tu zonk klik :P!

+polecam zerknąć na #4 Bucky (link znajdziesz z boku), tobie pewnie spodoba się końcówka ^^

6 komentarzy:

  1. O matko! Stan wygląda jakby przyleciał z kosmosu. Na szczęście się ładne starzeje :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcie z 2001, więc to jeszcze taki szczeniaczek był.
      Spójrz jeszcze raz na tamto, a teraz spójrz na to z 2011 :
      http://images4.fanpop.com/image/polls/790000/790080_1312100869916_full.jpg
      Potem powtórz czynność i powiedz mi: Jak :P?

      Usuń
    2. Bo to wampir z Rumunii, one się nie starzeją :D

      Usuń
    3. Na tym z 2001 to taki szczyl z wyłupiastymi oczami, a na tym z 2011 to wygląda jak Pattinson o.O Nie poznałabym go! To wszystko przez tą brodę i fryzurę :P

      Usuń
  2. N, wybacz to nieogarnięcie :( dopiero nadrabiam zaległosci na blogach i cholerka, mam sporo czytania! Biore sie za #4 a co do pomyslu to jest uroczy :3 Bucky z 44 jest taki inny od WS. Szkoda ze potem ta miłość mu przejdzie ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleź ja nie mam niczego za złe, są dużo ważniejsze i każdy to zrozumie :)
      Pomysł nie jest do końca mój, ale gwarantuję, że "stary" Buckyś jeszcze wróci ^^

      Usuń