3 maja 2015

Astrid Löfgren

Bucky, najgorsza praca, jakiej się podjąłeś?
Mógłbyś opowiedzieć coś o swoich siostrach i waszych relacjach? Jesteś najstarszy, dobrze mówię? Jeśli dobrze, to jak to jest być takim starszym bratem samych dziewcząt?
Zależy, co rozumiesz przez słowo "najgorsza", ma'am. Są rzeczy, którymi nie należy się chwalić.
Mam trzy młodsze siostry; Rebecce, Idę i Kimberly. Nie widziałem ich od wyjazdu na front, więc ponad dwa lata.
Becca teraz ma już dziewiętnaście lat i jest naprawdę czarującą, młodą damą, więc sporo czasu spędzałem na odstraszaniu potencjalnych- niewłaściwych- chłopców, którzy się koło niej kręcili. Chociaż pannica ma czasem tak niewyparzony język, że sama bez problemu by to zrobiła. Choćby nieumyślnie. Z nią chyba mam najlepsze relację, bo jakoś zawsze ją do mnie ciągnęło.
Ida jest młodsza od Beccy o trzy lata. Czasem mam wrażenie, że lubi Steve'a bardziej niż mnie, bo świetnie się z nim dogaduje. Jest niesamowicie cicha, też ma artystyczne zapędy.
Kimberly ma dziewięć lat i jest niesamowicie irytująca. Już teraz jest bardziej uparta niż ja, więc strach, co z niej wyrośnie. 

1 komentarz:

  1. Najgorszą według ciebie. Nie wiem, może to być najbardziej upokarzająca, ale równie dobrze najcięższa, co też czyniłoby ją najgorszą.

    A która z nich najbardziej jest do ciebie podobna charakterem?

    OdpowiedzUsuń