3 maja 2015

Blue Greyme

Ja sie nie zgadzam. No normalnie nie Przegapiłam tydzień z miłym Buckym! Prosze, błagam, o rozpatrzenie prosby o przedluzenie tego tygodnia.
To nie był tydzień, a weekend (od 1 do 3) :) Mogę dorzucić jeszcze jeden dzień. 
Padła propozycja tygodnia ze "starym" Bucky'm w towarzystwie z Howardem, Peggy czy którymś z Komandosów, więc kiedyś taki zrobię.  

I tak, Bucky nadużywa "ma'am".
Bucky: jako że według mnie każdy miły pan powinien znalezc panią swojego miłego serduszka, pytanie: masz kogoś na oku? I czy w czasie wojny jest wogole czas na romanse, miłosci i małe skoki w bok?
Nie robię żadnych skoków w bok, ma'am. 
Teraz patrzy się na wszystko zupełnie inaczej, zmieniają się priorytety, ale miłość nigdy nie wybiera, prawda? 
Była pewna dama, która zawróciła mi w głowię i mam nadzieję, że będę mieć u niej szansę, gdy wrócę do domu.  

1 komentarz: