3 maja 2015

Astrid Löfgren

Bucky, gdybyś mógł mieć jakieś supermoce i wybrać sobie jakieś spośród różnych propozycji (takie np. szybsze przemieszczanie się, nadludzka siła, etc.), to które chętnie byś przyjął, a które odrzucił?
N: Tak w związku z naszą starą rozmową o szczegółach w CA:WS; szukałam gifów i znalazłam to. Czy tylko mnie to trochę no, rozczuliło? Przyznaję, że nie zwróciłam na to uwagi.

Bucky:
Każda z nich ma zarówno zalety, ale też i wady, więc ciężko wybrać. Gdy jest się szybszym niż cała reszta, wszystko toczy się dla ciebie zbyt wolno i musi być to niesamowicie irytujące. Gdy jest się supersilnym to przypadkiem można coś zniszczyć albo kogoś zranić, tego raczej nikt nie chce. Gdy szybciej się leczysz, starzejesz się wolniej i musisz patrzeć jak twoi bliscy umierają. 
Sam nie wiem, chyba jest dobrze tak jak jest. Jestem młody, zdrowy i mam całe życie przed sobą, czego mogę jeszcze chcieć?

1 komentarz:

  1. N, mnie też rozczuliło. W sumie jest to też zastanawiające.

    Bucky, a czy uważasz, że takie tworzenie superbohaterów i ingerowanie w naturę jest korzystne, wręcz dobre, czy może kontrowersyjne, sprzeczne z zasadami i nie powinno mieć miejsca?

    OdpowiedzUsuń