24 maja 2015

Ana Morgan

W dubbingu jest jakiś ton głosu?
Obstawiam, że nie, ale ręki sobie za to nie dam obciąć :D
W dobrze zrobionym dubbingu jest. Czyli nie w polskim, bo o ile animacje wychodzą świetnie to filmy aktorskie są zupełną porażką.
Jeśli chodzi o filmy Marvela to taki np. Marcin Hycnar jako Bucky wypadł naprawdę świetnie (gdy słyszałam pierwszy raz jego "Jesteś moim celem!" to mnie ścisnęło i osobiście twierdzę, że ta linia wyszła mu lepiej niż panu Stanowi), ale Piotr Grabowski jako "nowy" Thor czy Adam Ferency jako Ultron moim zdaniem są zupełnie niedobrani.
Huśtawkę w pokoju? Za małe macie podwórko czy co? No i proszę, mamy dowód! Istna księżniczka tatusia :D
Małżeństwo to taka cudowna rzeczy, nieprawdaż? Powiedzenie "tak" to jedno, a przyjście na świat trzech potworków to drugie :)
Co do Starka to najlepiej byłoby go gdzieś zamknąć i odseparować od technologii, żeby znowu nie wyprodukował jakiegoś drugiego Ultrona ^^ Tony Stark największe zagrożenie dla Ziemi :D
Na zewnątrz też ma i to nie jedną, ale to "przecież zupełnie co innego, tata". Stwierdziłem, że co mi szkodzi, niech się cieszy. Za długo to się nie pocieszyła.
Pierwsze zawsze zmienia najwięcej. Potem już człowiek mniej więcej wie, czego się spodziewać.
Stark ma na sumieniu więcej ludzi niż my wszyscy razem wzięci, a do tego jakąś chorą obsesję na punkcie wybielenia się i ochrony świata, która doprowadza do tego, że wszystko pieprzy się jeszcze bardziej.
Ależ oczywiście, jak można się oprzeć takiemu zrzędzie?
I kiedy ja żartuję? No dobra, żartuję, bo bez tego pisanie z tobą nie miałoby żadnego sensu.
Bo przecież nie mam żadnego powodu do narzekania i powinienem być radosny, prawda? Przecież tylko pół świata chce mnie zabić, a drugie pół znowu chce ze mnie zrobić tresowaną małpkę. Żyć nie umierać.

1 komentarz:

  1. Nieważne jak zrobiony i tak nie uznaję dubbingu w filmach aktorskich. Jak się to ogląda, to jest to strasznie nie realistyczne. Jeszcze nie oglądałam żadnego filmu z dubbingiem, który naprawdę mi przypadł do gustu, zazwyczaj potem oglądam od nowa i jest zupełnie inne wrażenie. Moim zdaniem głosy zupełnie nie pasują do aktorów, a i tekst jest jeszcze mniej poważny. Wolę słyszeć oryginalne głosy aktorów :D

    Z drugiej strony to nie sądziłeś, że to trochę ryzykowne zabierać Avengerów na swoją farmę, kiedy wróg chciał was zniszczyć?

    W końcu zacząłeś dobrze gadać, Jamie :D Polać ci!

    OdpowiedzUsuń