24 maja 2015

Sherlock Holmes/ Mia Hight

Zimowy Żołnierzu, chciałbym Ci uświadomić, że nie miałem nigdy do czynienia z kimś takimi jak Wy.
Dumna Cię powiększa. Każdego człowieka lub stwora. Mutanta, czy co tam jeszcze macie.
/Sherlock
Moje ego jest znacznie niższe niż się spodziewasz. Nie jestem jak oni. Człowiekiem chyba też już nie jestem.
Oczywiście, że nie miałeś do czynienia z kimś takim jak ja. Drugiego takiego przecież nie ma.
"Żołnierzyki" są dla mnie zagubione. Jak w tej jednej bajce, a Ty wydajesz się taki obcy. Zagubiony w swoim myślach i dzisiejszym świecie.
Nie chcę nikogo obrażać, bo sama chciałam zostać żołnierzem. Jednak pewne sytuacje odwiodły mnie od tego marzenia.
Teraz siedzę z Holmesem w Londynie. Uciekam lub gonię Złych.
/Mia
Cóż, nie znam bajek, więc nie wiem o co mogło ci chodzić.
Jestem obcy. Jestem zły. Nie chciałabyś mnie poznać. A przynajmniej nie powinnaś.
Gonisz więc mnie, ma'am?
+ N: Odpowiadać w komentarzach pod postami jak teraz czy lepiej w zakładce?

6 komentarzy:

  1. Pod postem, bo wtedy jakoś się w tym obcykamy.

    Tak. Jesteś. I to bardzo. Ciekawa postać z Ciebie.
    Może zaczniemy rozmawiać bez żadnych wrogości dla siebie?
    /Sherlock

    Każdy zna bajki.
    Z chęcią chciałbym Ciebie poznać, Bucky (czy mogę tak do Ciebie mówić)? Dlaczego nie. Wydajesz się normalny, chciałbym, aby ktoś taki mnie wysłuchał.
    Ja jestem zepsuta, głupia. Wariatka, osoba, która niekiedy zabijała.
    Sama siebie gonie, kiedy wreszcie odnajdę To?
    /Mia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma'am? Aż mi świeczki w oczach stanęły! Stary Buck powoli wraca?
    N to celowe, czy tylko przyzwyczajenie daje o sobie znać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. N nigdy nie pisze czegoś przypadkowo ;)

      Usuń
    2. Hoho, co z tego wyniknie? ;)

      Usuń
    3. Mam banana na twarzy. Aż się boję co teraz z naszym kochanym Bucky'm będzie :D
      A tak przy okazji to piszę z nim cały dzień, a jeszcze się nie pokłóciliśmy ^^

      Usuń
    4. Ja musiałem to zrobić. :D

      Usuń