24 maja 2015

Gall Anonim

Dziękuję bardzo na wyrażenie swojej opinii. :) I zdaje sobie z tego sprawę, że zupełnie wyrwane z kontekstu. Fakt.
Będzie strasznie dużo wątków, więc nie potrafię powiedzieć konkretnej fabuły. Wybacz! Jednak z przywiązaniem Bucky'ego i Chris masz trochę racji. :D
Przyjemność zawsze z mojej strony :)
Jej, zgadłam chociaż coś!
Miałam jeszcze teorie, że skoro pojawi się Loki, a Chris jest banshee to będzie jakoś powiązane z Helą lub/i marvelowską Śmiercią, ale to chyba byłoby zbyt bzdurne :P?

3 komentarze:

  1. Będzie jeszcze Deadpool, a także postać stworzona przeze mnie - młoda demonica wychowywana przez Chris. Nasza Banshee zna się ze Śmiercią, ponieważ dostawała w pewien sposób "licencje" od niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woho, zaskakuję samą siebie :P Naprawdę muszę zacząć w coś grać.
      Powstrzymam się od dalszego zgadywania i pytań, jednak wolę zostawić sobie element zaskoczenia :)
      Kiedy tak około planujesz zacząć publikację?

      Usuń
    2. Nie jestem pewny. Nie obiecuje, ale może dzisiaj coś popiszę. :)

      Usuń