24 maja 2015

Ana Morgan

Te sceny cieszą się największą popularnością :D
Dlatego to moje ulubione sceny z Avengers: klik, klik :P
Dla każdego człowieka jest ważne, by mieć osobę, która zawsze będzie czekać i wspierać, do której zawsze można wrócić. Laura to wielka kobieta i musi cię bardzo kochać, skoro wytrzymuje to wszystko.
Wytrzymuje i to bardziej niż ja. Był okres, że nie miałem gorszych dni- miałem tylko te złe. A ona to wytrzymała i nie pozwoliła mi zwariować. To... to i Nowy Jork były dla nas największymi testami.
Jestem marną pocieszycielką (chyba o tym wiesz) i nie mam pojęcia co ci powiedzieć. Musisz być cierpliwy, nie wszystko przychodzi od tak, nie wystarczy pstryknąć palcami. Niech ci będzie. Jeśli chcesz możesz się wygadać, wynarzekać ile tylko chcesz. Podejdę do sprawy poważnie, bo wiem z własnego doświadczenia, że czasami to pomaga. A poza tym tak przyzwyczaiłam się do twojego narzekania, że gdy go nie słyszę, moje życie jest wręcz puste.
Oczywiście, że wiem. Jesteś w tym chyba gorsza niż ja, a to naprawdę niezła sztuka.
Nie zamierzam narzekać. Jedynym problemem jest to, że ponoć jestem cholernym Amerykaninem, a ten język wydaje się być dla mnie całkowicie obcy. Słowa powinny brzmieć znajomo, ale nie brzmią. Czasem bywa tak, że wydaje mi się, że już jest ok, że już pamiętam... a potem to mija i znowu nie potrafię wykrztusić słowa.

1 komentarz:

  1. I jeszcze scena z WS, kiedy idzie rozmawiać z Fury'm, jeśli się nie mylę :D

    Domyślam się, zwłaszcza, że w Nowym Jorku byłeś na usługach Rogatego. Czy Laura w ogóle o tym wie?

    Czy to komplement?
    Przez 70 lat byłeś na usługach KGB i Hydry. Nieźle namieszali ci w mózgu i to zrozumiałe, że masz teraz takie problemy. To cud, że w ogóle potrafisz mówić. Nie mam pojęcia jak można ci pomóc. Skoro angielski to teraz dla ciebie język obcy, więc proponuję do tego podejść jak do języka obcego. Nie siedzieć nad słownikiem, bo to marny sposób. Najlepiej można nauczyć się języka obcując z nim, rozmawiając. Tak człowiek uczy się najlepiej.

    OdpowiedzUsuń