24 maja 2015

Sherlock Holmes/ Mia Hight

Zacznijmy od początku. Możemy?
/Sherlock
Ja już nie zapominam, panie Holmes.
Pierwsze słowa już padły. Ale próbuj, droga wolna.
Dlaczego nie mogę?
Czy powiedziałam coś źle, że Ciebie uraziłam?
Myślisz, że tylko Ty robiłeś takie straszne rzeczy... że Ciebie też tylko... maltretowano lub poniżano?!
Moja nadzieja odeszła, wraz z tym, co zrobił mi mój przyrodni brat.
To jest dobre? Tak.
Dla Ciebie tak.
/Mia
A dlaczego miałabyś niby móc?
Nadzieja zawsze jest. Ledwo tląca, ale jest.

Mnie obrywano ze skóry, łamano kości i rozcinano na kawałki, by patrzeć ile czasu zajmie mi wyleczenie, moja droga. Mam prawo do takiego podejścia. To nie było poniżanie. To robili w zupełnie inne sposoby. Nie boję się bluzgów, nie boję się osądów, droga wolna. Wyżyj się, wygrani mi jeśli ma ci to pomóc.

5 komentarzy:

  1. Sztuką jest zapomnieć. Jestem cierpliwy.
    /Sherlock

    Tobie trzeba pomóc, możesz jeszcze coś zrobić. Ja nie.
    Zniszczyli życie, a przede wszystkim mnie. Całą. spać nie mogę, tylko mam wrażenie, że znów mnie będzie torturował. Ja nadal czuję ten smród. Ten oddech.
    Chyba się powtarzam, ale większość sytuacji jakie przeżyłam jest we mnie. Nigdy nikomu nie mówiłam o nich, teraz jest mi wstyd. Moje ciało jest zniszczone, pokryte bliznami i bólem. Tak samo jak mój policzek. Zostałam oszpecona, do jasnej cholery!
    Dlaczego Ty, nie możesz mi opowiedzieć o tym, co czujesz?
    /Mia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli nie potrafię tego uczynić, to ktoś taki jak Ty, "morderco", zrobi to. Prawda?
    /Mia

    OdpowiedzUsuń
  3. Może niech teraz Bucky "pozaczepia" Mię? :D

    OdpowiedzUsuń