24 maja 2015

Sherlock Holmes/ Mia Hight

Zapraszam! A czy ci z Avengersów i Twój przyjaciel, Kapitan Ameryka nie będą mieli nic przeciwko, że zechcesz uczynić
uszczerbek na moim zdrowiu?
/Sherlock
Jesteście z SHIELD? Zapewne jesteś, stąd tyle wiesz. Jeden drobiazg: Rogers nie jest moim przyjacielem, a Avengers mnie nie obchodzą. Co mogą mi zrobić? Wpakować kulkę w czoło? Jeszcze bym podziękował.
Oh, tej konstrukcji nie da się [nie] zauważyć. Dlaczego jesteś taki zestresowany, co?
/Mia
Ciężko byłoby przeoczyć kawał metalu przyspawany do mojego ciała. I dlatego noszę długie rękawy i rękawicę- żeby było go trudniej zauważyć.
Może dlatego, że wszyscy chcą albo mnie zabić, albo znowu wyprać mi mózg? Coś w tym chyba jest, nie? 

2 komentarze:

  1. Przepraszam za ten błąd. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miej obsesji, drogi Panie. To jest bardzo niezdrowe (mówi to ta, która sama nie ma dobrze w życiu! haha).
    Uroczy z Ciebie żołnierzyk.
    /Mia

    Coś tu nie rozumiem, ale nie jestem bohaterem jak Wy. Tacy wielcy. Nie mogę się wypowiadać.
    Żadna SHIELD, tylko obserwacja i zdrowe myślenie.
    /Sherlock

    OdpowiedzUsuń