24 maja 2015

Sherlock Holmes/ Mia Hight

Tak. Jesteś. I to bardzo. Ciekawa postać z Ciebie.
Może zaczniemy rozmawiać bez żadnych wrogości dla siebie?
/Sherlock
Ależ jestem bardzo przyjazny. Nie chciałbyś mieć ze mną do czynienia, gdy jestem we wrogim nastroju.
I w czym niby jestem podobny do nich? Prócz bycia... nieczłowiekiem? Cóż takiego mnie z nimi łączy?
Każdy zna bajki.
Z chęcią chciałbym Ciebie poznać, Bucky (czy mogę tak do Ciebie mówić)? Dlaczego nie. Wydajesz się normalny, chciałbym, aby ktoś taki mnie wysłuchał.
Ja jestem zepsuta, głupia. Wariatka, osoba, która niekiedy zabijała.
Sama siebie gonie, kiedy wreszcie odnajdę To?
/Mia
Nie, nie możesz.
Nie znam żadnych bajek, bo i skąd miałbym je niby znać? Mój były dowódca opowiadał mi kiedyś jakąś rosyjską baśń, ale już jej nie pamiętam
Wydaje się normalny? Oboje mamy widocznie mocno spaczone spojrzenie na świat, bo nie nie mieszczę się raczej w kryterium szeroko pojętej normalności.
Zabiłem setki, moja droga, wiem czym jest zepsucie.

Kiedy odnajdziesz, co? Spokój? Koniec?

2 komentarze:

  1. Zacznijmy od początku. Możemy?
    /Sherlock

    Dlaczego nie mogę?
    Czy powiedziałam coś źle, że Ciebie uraziłam?
    Myślisz, że tylko Ty robiłeś takie straszne rzeczy... że Ciebie też tylko... maltretowano lub poniżano?!
    Moja nadzieja odeszła, wraz z tym, co zrobił mi mój przyrodni brat.
    To jest dobre? Tak.
    Dla Ciebie tak.
    /Mia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy Mai nigdy nie ma spokoju, a zresztą, przy mnie chyba też.
    /Sherlock

    OdpowiedzUsuń