24 maja 2015

Ana Morgan

Thora z dubbingiem nie oglądałam i chyba całe szczęście, żadnego Iron Mana też nie :D Jedynie tą tragedię przeżyłam z Avengers 1 i 2, i CA:WS :D
A to z tymi gaciami to naprawdę bardzo trafne, bo niby kostium Capa jest taki luźny ^^
Ja miałam szczęście być w kinie na GotG z dubbingiem. Nigdy więcej.
Ja tam na jego kostium nie narzekam ^^ Szczególnie w scenach kręconych od tyłu :P
Oczywiście, zwłaszcza teraz, kiedy odseparowujesz się od SHIELD i Avengers :D Laura i dzieciaki na pewno bardzo się cieszą, że w końcu będziesz częściej w domu ^^
To wszystko nie jest takie proste, jak może się wydawać. To nie tak, że jednego dnia stoisz tam i patrzysz na ginących ludzi, a drugiego jesteś normalnym mężem i ojcem. To zawsze będzie siedzieć gdzieś w człowieku i zżerać od środka. Laura powiedziała mi kiedyś, że nie wie, czy może tak żyć. Też nie wiem, czy może, ale jestem pewien, że nie powinna i to utrzymuje mnie w całości.
To akurat nie jest śmieszne, raczej przykre. Znam swoje granice.
Chcę mówić, próbuję, ale słowa mi uciekają, plączą się... to tak żałosne. To trochę ironiczne, nie sądzisz? W końcu odzyskałem głos, a nie potrafię... nie mogę go używać.

3 komentarze:

  1. Clint pali papierochy. Co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clint też człowiek ^^ Do tego bardzo zestresowany :D

      Usuń
  2. Te sceny cieszą się największą popularnością :D

    Dla każdego człowieka jest ważne, by mieć osobę, która zawsze będzie czekać i wspierać, do której zawsze można wrócić. Laura to wielka kobieta i musi cię bardzo kochać, skoro wytrzymuje to wszystko.

    Jestem marną pocieszycielką (chyba o tym wiesz) i nie mam pojęcia co ci powiedzieć. Musisz być cierpliwy, nie wszystko przychodzi od tak, nie wystarczy pstryknąć palcami. Niech ci będzie. Jeśli chcesz możesz się wygadać, wynarzekać ile tylko chcesz. Podejdę do sprawy poważnie, bo wiem z własnego doświadczenia, że czasami to pomaga. A poza tym tak przyzwyczaiłam się do twojego narzekania, że gdy go nie słyszę, moje życie jest wręcz puste.

    OdpowiedzUsuń